Pizza frutti di mare: ik had verwacht dat er meer zeevruchten op zouden liggen. Voor die prijs vond ik het erg weinig. Voor mij geen herhaling vatbaar.
Van Oproy Patricia 27-12-2025
Bezorging:
Kwaliteit:
Het eten is steeds lekker. Jammer genoeg de 2 laatste keren dat we besteld hebben was het zo goed als koud